ماهان نفس مامان و باباماهان نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

ماهان همه ی زندگی مامان الهام و بابا محمدرضا

برای همسرم...

1393/2/24 9:50
622 بازدید
اشتراک گذاری

برایت می نگارم تا آرام بگیرم آرامشم

مهربان همسرم نمی دانم چگونه شاکر خدایمان باشم که تو را بر سر راهم قرار داد که نیکو زیستن را برایم به نمایش گذاشتی

عزیزتر از جانم از تو تشکر میکنم که دستان ناتوان مرا گرفته ای و با توان خود مرا گام به گام به سوی عاشقانه زیستن کمک میکنی

و مهربان همسرم از خدایمان میخواهم تا هر آنچه پدرم به من یاد داد که چگونه با همسری بزرگ و عزیزی چون شما رفتار کنم مدد رساند

و مانند همیشه مرا یاری دهد که آنگونه که میخواهد زیست کنم

مهربان همسرم  از تو تشکر میکنم که در لحظه ای که تمنای گرفتن نگاهت را داشتم نگاهت را از من گرفتی و به من آرامش دادی که مرا برای خودم میخواهی نه ....

عزیزتر از جانم تو را سپاس گویم که خطا های مرا می پوشانی و مثال واقعی آیه هن لباس لکم و انتم لباس لهن هستی

و کاش واژه پیدا میکردم که بتوانم از تو تشکر کنم که تشکر از تو تشکر از خدایمان هست

و خود میدانی که این مکان نمیتواند تمام ارادت و تشکر مرا به شما بیان کند

و تو خود باز با بزرگیت از من بپذیر این تشکر نامه راناچیز را

دوستت دارم بهترین همسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)