ماهان نفس مامان و باباماهان نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

ماهان همه ی زندگی مامان الهام و بابا محمدرضا

همه امید من و بابا

1391/5/27 17:05
308 بازدید
اشتراک گذاری
جونکم
می نویسم از تو

از تو ای شادترین ای تازه ترین

....نغمه عشق

تو که سبزترین منظره ای

تو که سرشارترین عاطفه را

.نزد تو پیدا کردم

وتو که سنگ صبورم بودی

در تمام لحظاتی که خدا

....شاهد غصه و اندوهم بـــود

!بـــه تو می اندیشم

!بـــه تو می بالم

و از تو می گیرم

هر چه انگیزه درونم دارم

من شباهنگام

آن دم که تو را نزد خود می بینم

بهترین آرامش

برترین خواهش و احساس نیاز

....در دلم می جوشد

!روزها می گذرد

.عشق ما رو به خدایی شدن است

رو به برتر شدن از هر حسی

.که در این عالم خاکی پیداست

دوســــــــــــتت می دارم

.....از همین نقطه خاکی

تا عرش

وســــــــــتت می دارم
.....از زمین تا به خدا
واسه ماهانم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یا رئوف
7 شهریور 91 2:14
الهی من فدای چشماش بشم خدا حفظش کنه واسش اسفند دودو کن خانومی جیگرشووووووووو
سمیرا
27 شهریور 91 1:58
ماشاالله چه پسر نازیییییییی ....عروسکه
مریم مامان ارشیدا
29 شهریور 91 17:32
الی میخوام ماهانو بخورمممممممممم. ماشالله خیلی نمک داره
غزل
15 آذر 91 8:51
سلام .ماشاا... دارم وبت رو ميبينم و قربون صدقه اش ميرم .. من بچه ندارم ..


سلام ممنونم عزیزم انشاالله خدا یه نازو صالحشو بهت بده