ماهان نفس مامان و باباماهان نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

ماهان همه ی زندگی مامان الهام و بابا محمدرضا

من و بابا برای ماهان

1391/10/25 19:10
245 بازدید
اشتراک گذاری
توصیفی از تو

مي خواهم از تو بگويم

بي آن که در جستجوي قافيه باشم

و بي آن که حتي در جستجوي واژه ها باشم

در اين شب ها که گويند عزيزترين شب هاي خداست

مي خواهم از تو بگويم
از تو که عاشقانه دوستت دارم و مي دانم که دوستم داري

با ساده ترين کلمات

همراه با همين اشکي که دارد مي غلتد و فرو مي افتد

مي خواهم بگويم دوستت دارم

امشب نه مي خواهم برايت از آسمان خورشيد بياورم

نه مي خواهم ستاره ها را برايت بچينم

و نه مي خواهم به شهر آرزوها و رؤياها بروم

فقط ساده و با صداقت

همراه با شاهدي صادق

از اعماق جاني سوخته

با چشماني باراني

مي خواهم بگويم دوستت دارم

و مي خواهم بگويم اين نه سخني است که تنها بر زبان آيد

من تقدس عشقت را

بر کرامت وجودم نشانده ام

و اگر سراسر وجودم زبان باشد

يکسره خواهد گفت:

دوستت دارم..دوست دارم ماهان جون عزیز دلبندم...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)