ماهان نفس مامان و باباماهان نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

ماهان همه ی زندگی مامان الهام و بابا محمدرضا

من و گل پسر

1392/2/29 16:48
239 بازدید
اشتراک گذاری

فف

عزیز مامان الان 1 سال و 2 ماه و 9 روزتهniniweblog.com

سخت یا آسون گذشت

بهترین روزای عمرم روزای بودن تو کنارم بود و هستniniweblog.com

عمر مامان چند وقته بهونه گیر شدی و همش میخوای با من و بابا باشیniniweblog.com

دوس دارم خودت باز کنی و مستقل باشی کاش این روزا بگذره و تو باز هم مث همیشه خوش اخلاق بشی

فکر کنم بخاطر دندوناته اخه انگرا یه مروارید دیگه هم داره خودشو نشون میده

این چند وقت نشده بگم چه چیزایی یاد گرفتیniniweblog.com

جدیدا ماما و بابا رو خوب میگی البته گاهی به من میگی دده

اینم فرهنگ لغت ماهانی

ات=رفت

است= بست

ننی=هنوز منظورتو نفهمیدم

هم=غذا

هوووووووووو=هاپو

آب= آب

دته=مواقعی که لوس میشی

ات = وقتی میخوای کتکمون بزنی میگی ات

صدای ماشینم خیلی باحال درمیاری الهی دورت بگردمniniweblog.com

راستی دیگه داری تاتی تاتی میکنی و واسه خودت قدم برمیداری

قربونت برم عشقم دوس داری خودت غذا بخوری و مث ما لقمه میگیری وتو غذا میزنیniniweblog.com

آب هم که فقط با بطری میخوری ناقلاniniweblog.com

الان دیگه 8 تا مروارید داری که باهاش گاز گرفتنو یاد گرفتی--یادش بخیر اولین مرواریدتو تو 7 ماهگی در آوردی

دیگه بگم برات پسملی جونم عاشق موبایل و کامپیوتری مخصوصا لب تاپ بابایی

هر وقت گوشی دستته انقد که پیام میدی و زنگ میزنی که شارژم تموم میشه نفسم

چند بارم که زبان گوشی رو عوض کردی ناقلا خان

مامان فدات بشه الهی حرف زیاد دارم باهات......................niniweblog.com

اینو بدون همیشه عاشقتیم و تو بزرگترین نعمت خداوند برای ما هستی

از طرف اون که همیشه نگرانته و تو........ماما صداش میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)